Krstné mená odrážajú postavenie rodičov

Voľba nezvyčajného krstného mena s láskou očakávaného potomka je nepriamo úmerná výške príjmu jeho rodičov. K tomuto trochu kurióznemu zistenie aspoň dospela jazyková vedkyňa Gabriela Rodriguezová z univerzity v Lipsku.


"Mladé páry, ktoré si málo zarábajú, "

Tvrdí Rodriguezová, "zväčša dávajú deťom mená, ktoré sú takpovediac in. " Z obsiahle štúdie, už vypracovala, vyplýva, že predovšetkým manuálne pracujúci nachádzajú zaľúbenie v módnych a vznešene znejúcich menách, ako je Leonie, Jacqueline alebo Marcel. Ľudia v strednej platovej kategórii pomenúvajú novorodenca hlavne podľa známych mediálnych celebrít, ako je Kevin, Keanu, Britney alebo Joel. Zároveň tým naznačujú, že vrana či bocian priniesli Robátko do kolísky, ktorá sa nachádza v rodine, ktorej hlava si príde až na 3200 euro (96 tisíc korún) mesačne. Tí, ktorí patria do najvyššej príjmovej triedy a akademicky vzdelaní jedinci sa naproti tomu stále drží osvedčených a tradičných krstných mien. Vysoký kurz má napríklad Alexander, Florian, Maria alebo Charlo

Krstné mená odrážajú postavenie rodičov


Zdieľajte tento článok prostredníctvom sociálnych sietí:

Diskusia a skúsenosti

Pridaj komentár

Pridaj komentár

Povinné položky